نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 ساختمان اپرای آرم کاچاتوریان  ارمنستان

 

 مسافران تور ارمنستان میتوانند از این ساختمان دیدن کنند.یکی از هنرنمایی های معماری شهر ایروان و جزو یکی از ده تالار اپرای شاخص جهان می باشد که به اسم آرم کاچاتوریان "اولین اپرا نویس ارمنی "اسم گذاری شده است.قانونا این ساختمان متشکل از دو بخش میباشد که تالار غربی ان تالار فیل هار مونیک "ارکستر سمفونی"می باشد. به نام کاچاتوریان و سالن شرقی آن سالن اپرا و باله به نام الکساندر سپاندیاریان می باشد. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار معروف الکساندر تامانیان در سال "1931 "ساخته شده است.و در سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در ان اجرا شده درسال "1932" بوده است .درسالهای اخیر یکی از مراکز جذب توریست مسافران تور ارمنستان محسوب می شود هنرمندان مشهور بسیاری جهت برگزاری کنسرتهای موسیقی درساختمان اپرا ویژه مسافران تور ارمنستان به ارمنستان سفر می کنند واز پذیرایی خوبی برخوردارمی شوند .مراکز تفریحی بسیاری دراطراف ساختمان اپرا دایر گردیده که تمام توریستها از این امکانات مخصوصا در فصل تابستان استفاده می نمایند.

 


 

جرموک ارمنستان

جرموک  ارمنستان

 شهر جذاب و گردشگری جرموک در شمال شرقی وایوتس دیزور قرار دارد. مسافران تور ارمنستان میتوانند از این شهر دیدن کنند.طبیعت با شکوه آن هوای تمیز و چشمه آب گاز دار جرموک سالیانه در تابستان باعث جذب گردشگرهای زیادی میشود. آب آشامیدنی جرموک دارای خاصیت دارویی است که آبدرمانی آن از زمان قرون وسطی تا حالا ادامه دارد ومتخصصان آبدرمانی در این شهر و به خصوص در هتلها موجود می باشد و ازدیرباز مورد توجه خاص و عام واقع شده است جالب ذکر است که این روش های درمانی بسیار موثر واقع می شود. مسافران تور ارمنستان همچنین میتوانند از چشمه های این شهر دیدن کنند.یکی دیگر از خصوصیات این شهر وجود چشمه های آب آشامیدنی در اقصی نقاط شهر است که دمای آنها بین سی تا هفتاد درجه می باشد.


 

هامالیر ارمنستان

هامالیر ارمنستان

 از خاصترین ترین اثارمعماری و هنری که مسافران تور ارمنستان میتوانند از آن دیدن کنند به حساب میاید که به امر "گارن دمیرچیان "دبیر وقت گروه کمونیست ساخته شده است و نقشه ریزی این عمارت عقابی را تصور کرده که میخواهد اززمین بلند شود ودر حال باز کردن بالهایش است .این مجموعه بزرگ محل اجرای نمایشگاههای جهانی مسابقات ورزشی وکنسرت های مختلف میباشد واز مهمترین امکانات این مجموعه پیت پاتیناژ "رقص روی یخ "است که در طول سال قابل استفاده مردم می باشد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای ارمنستان,دیدنی های ارمنستان , جاذبه های گردشگری ارمنستان , جاذبه های توریستی ارمنستان , بهترین جاذبه های توریستی ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان ویژه مسافران تور ارمنستان خدماتی از قبیل امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی , آرایشگاه , صبحانه در اتاق , اتو کشی , مرکز تجارت را به مسافران حود ارائه میدهد.

 و همچنین دارای امکاناتی مثل: سرویس نگهداری کودکان - استخر سر پوشیده - تنیس می باشد.


 

 

هتل مترو پل ایروان ارمنستان

هتل مترو پل ایروان ارمنستان خدماتی از قبیل خشکشویی , صبحانه در اتاق , اتو کشی - صرافی , فکس و کپی را به مسافران خود ارائه میدهد.

 و همچنین دارای امکاناتی مثل استخر روباز ویژه مسافران تور ارمنستان - سونا - مرکز سلامت و آبگرم - سولاریوم - استخر سر پوشیده می باشد.


 

  

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان در مركز تجاری این شهر واقع شده است لذا به مراكزي مانند ساختمان اپرا ايروان، موزه ملی و برخی از دیدنی‌های فرهنگی بسیار نزدیک می باشد. اتاقهاي هتل آنی پلازا با دیدی زیبا از شهر و كوه آرارات می باشد و این هتل  امكاناتي از قبیل  طبقات مخصوص غیر سیگاری‌ها، خشكشویی، مركز ورزش، صندوق‌های امانات، صرافي، سالن زیبایی و سالن كنفرانس ویژه مسافران تور ارمنستان را به مسافران خود ارائه می دهد.

 


 

 

 

هتل آکواتک ایروان ارمنستان                                                                                                                                           

این هتل دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ- سونا- مرکز سلامت و آبگرم - حمام ترکی و بخار- حمام ترکی - استخر سر پوشیده-استخر سرباز و سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی ویژه مسافران تور ارمنستان در سایت هتل میباشد. اين هتل فروشگاه هاي متعددی دارد.


 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد